Miten saada belly kuntoon?

Miten saada belly kuntoon?

Voiko vatsa pysyä kunnossa vaikkei treenaa tai liiku sen kummemmin? Toisaalta vastaus on kyllä, mikäli syö todella terveellisesti ja kevyesti ja mikäli aineenvaihdunta- sekä keho polttaa joka tapauksessa enemmän kaloreita kuin se mitä keho säästää ja omaa itselleen.

Todella hyvä keino pitää keho ja belly kunnossa on liikkua tarpeeksi. Jos liikkuu tarpeeksi, voit yleensä vähän fuskata ruokavalion kanssa myöskin. Mutta mikäli et liiku ja fuskaat ruokavaliosi kanssa, tarkoittaen että syöt paljon sokeria mm. munkkeja, pullaa tai muita sitten sokerisia tuotteita tai muuten sitten roskaruokaa tai muuta epäterveellistä ruokaa.

Yksi todellinen myytti on myös se, että liikkumisen avulla voit pudottaa painoa vain vatsassasi. Kun aloittaa liikkumisen ja pyrkii pudottamaan painoa, näkyy yleensä tulokset ensimmäisenä paikassa jossa sinulla rasva palaa paremmin kuin muualla. Monilla tämä näkyy ensimmäisenä kasvoissa, koska yleensä esim. poskiin ja kaulaan kertyy todella helposti rasvaa. Tämä todella myös palaa liikkumisen myötä, yleensä rasva ei pala yhtä nopeasti kuin se on tullut. Rasva kyllä palaa, kun vaan panostaa tarpeeksi lujaa siihen. On tärkeää että motivoit itse itseäsi tekemään tulosta ja liikkumaan! Se että nousee sängystä ylös ennen töihin lähtöä ja jaksaa mennä lenkille ja illalla sen sijaan että avaa pop-korni pussin ja aloittaa TV:n katselun sitä tekee joitakin vatsalihas liikkeitä tai muita harjoituksia, on kaikki kaikessa. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni pitkälti, jos olet terve. Pidä huolta terveydestäsi, sinä olet kuitenkin oman elämäsi tärkein henkilö!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *